Kalwsorisma

Kalwsorisma

Κυριακή 5 Απριλίου 2020

Επαναληπτικό 2ης Ενότητας (I), Γλώσσα Δ΄ Τάξη

Ρώτα το νερό... τι τρέχει, Ενότητα 2 
Στη 2η Ενότητα της Γλώσσας μάθαμε για το νερό, για το κατηγορούμενο, τα αρσενικά ουσιαστικά σε -ας, τα αρκτικόλεξα, τις συντομογραφίες, περιγράψαμε τοπία & πήραμε συνεντεύξεις. Ας κάνουμε μια μικρή επανάληψη, συμπληρώνοντας το φύλλο εργασίας.
Πηγαίνουμε στο Ανθολόγιο της Γ΄ & Δ΄ και κάνουμε ανάγνωση το κείμενο του Ντάιαν Σέλντον "Το τραγούδι της φάλαινας" σελ. 15.
Μελετώ και τις πληροφορίες που δίνονται από κάτω για τον συγγραφέα.
Υπογραμμίζω άγνωστες λέξεις εάν έχω, τις αναζητώ στο λεξικό και συμπληρώνω το Ευρετήριό μου.
Στο τετράδιο των Γλωσσικών μου Ασκήσεων (εάν έχω στο σπίτι το τετράδιο του Γραπτού Λόγου το γράφω εκεί) σκέφτομαι και γράφω μια συνέντευξη (φαντάζομαι να μιλώ μαζί του) από τον θείο της Λίλης, όπου του ζητάμε να μας εξηγήσει τις απόψεις του σχετικά με τις φάλαινες. 
Προσοχή, προσοχή! Χρησιμοποιώ παυλίτσες διαλόγου.
Ακόμη, σε ένα φύλλο χαρτί φτιάχνω ένα περίγραμμα φάλαινας και μέσα γράφω ζώα υπό εξαφάνιση.

Στο τέλος, στέλνω για αξιολόγηση το φύλλο εργασίας μου, τη συνέντευξη & τα ζώα υπό εξαφάνιση.
Με πολλή αγάπη
Η Δασκάλα σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου