Kalwsorisma

Kalwsorisma

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

Διαχείριση δεδομένων & ρητοί αριθμοί, Μαθηματικά Δ΄ Τάξη

Διαχείριση Δεδομένων & Ρητοί Αριθμοί
 
Μια μικρή επαναληψούλα σήμερα στη διαχείριση δεδομένων και στους ρητούς αριθμούς. Αρχικά συμπληρώνω το φύλλο εργασίας μου.
Αφού λύσω τις ασκήσεις μου, παίζω και ένα παιχνίδι εμπέδωσης για τη σύγκριση δεκαδικών αριθμών με τη βοήθεια των φρούτων, που είναι και ιδιαίτερα χρήσιμα τρόφιμα για την καλή μας υγεία. Έτσι, λοιπόν, αρχίζω να παίζω μεταβαίνοντας στον παρακάτω σύνδεσμο. Θα εμφανιστεί στην οθόνη μου η παρακάτω εικόνα.
 Επιλέγω Level One και εμφανίζεται μπροστά μου το παρακάτω περιβάλλον.
Επιλέγω το αριστερό FAST FRUIT και βρίσκομαι στο περιβάλλον όπου θα αρχίσει η στόχευση των φρούτων, για να επιλέξω το σωστό σύμβολο που πρέπει να μπει ανάμεσα από τους 2 αριθμούς που υπάρχουν πάνω στον κένσορά μου.  
Κάπως έτσι, δηλαδή...
Παίζω και μαθαίνω... 
Μπορεί όποιος έχει διάθεση να φτάσει έως και το Level Three
Στο τέλος στέλνω το φύλλο εργασίας μου και (με PrtSc) το score μου από το Level One. Επίσης, στέλνω και το φρούτο που έφαγα εχθές... Σημαντικό να τρώμε ένα φρούτο την ημέρα. Έτσι για να είμαστε όλοι γεροί και υγιείς.
Με πολλή αγάπη
Η Δασκάλα σας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου