Kalwsorisma

Kalwsorisma

Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Μικρή Μαθηματική Επανάληψη, Μαθηματικά Δ΄ Τάξης

Επανάληψη Μαθηματικών

Στην Α΄ Περίοδο της φετινής μας χρονιάς ασχοληθήκαμε με τους αλγορίθμους των πράξεων του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης.
 Ας θυμηθούμε, λοιπόν, τη σειρά των ενεργειών που ακολουθούμε για να φέρουμε εις πέρας τις πράξεις αυτές με ένα σχετικό φύλλο εργασίας
Στη συνέχεια μεταβαίνω στον σύνδεσμο πατώ ΕΝΑΡΞΗ και κάνω ό,τι μου ζητείται κάθε φορά πατώντας και τις 12 επιλογές που μου δίνει το παιχνίδι. 
Αφού απαντήσω και στα 12 ερωτήματα βλέπω στο κάτω μέρος της οθόνης το Σύνολο Πόντων μου.

Tέλος, στέλνω το τελικό μου Σύνολο Πόντων από το παιχνίδι και κάνω αυτοαξιολόγηση στο φύλλο εργασίας μου σύμφωνα με τις ενδεικτικές απαντήσεις που μου έχουν σταλεί.
Με πολλή αγάπη
Η Δασκάλα σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου