Kalwsorisma

Kalwsorisma

Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Ο Κεραμιδοτρέχαλος, Γλώσσα Δ΄ Τάξη

Ο Κεραμιδοτρέχαλος της Άλκης Ζέη 

Μελετώ το κείμενο "Ο Κεραμιδιτρέχαλος" στη σελ.74 του σχολικού μου βιβλίου. 
Στο απόσπασμα του έργου που μας παρουσιάζεται, ο Μπόμπιρας και ο Στίκης ο Κεραμιδιτρέχαλος παίζουν με την ηλεκτρική σκούπα και τα κάνουν όλα άνω κάτω...
Παρακολουθώ μια θεατρική παράσταση του έργου εδώ.
Υπογραμμίζω τις άγνωστες λέξεις του κειμένου και τις γράφω στο Ευρετήριό μου.
Επίσης, απαντώ στο τετράδιο των γλωσσικών μου ασκήσεων τις 4 κουκκίδες της άσκησης 1 σελ. 75.
Μελετώ & κάνω επανάληψη τις αντωνυμίες και τις παρατηρήσεις.
Συμπληρώνω το φύλλο εργασίας μου.
Συμπληρώνω την άσκηση και κάνω μια παραπάνω εξάσκηση.
Τέλος, αφού έχουν σταλεί προτεινόμενες απαντήσεις, κάνω αυτοαξιολόγηση το φύλλο εργασίας μου και στέλνω για αξιολόγηση μόνο τις απαντήσεις της άσκησης 1.
Με πολλή αγάπη
Η Δασκάλα σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου