Kalwsorisma

Kalwsorisma

Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

Ανάσταση, Γλώσσα Δ΄ Τάξη

15η Ενότητα
Ανάσταση του Θανάση Πετσάλη-Διομήδη

Μελετώ και κατανοώ το κείμενο του σχολικού μου βιβλίου σελ.68-69 "Ανάσταση". 
Υπογραμμίζω άγνωστες λέξεις και αφού εντοπίσω τη σημασία τους στο λεξικό, τις καταγράφω στο Ευρετήριό μου. 
Στο τετράδιο των Γλωσσικών μου Ασκήσεων γράφω τις απαντήσεις από τις 3 κόκκινες κουκκίδες της σελ. 69 του σχολικού μου βιβλίου.
 Μελετώ το κείμενο Πάσχα στο Λεωνίδιο και το κείμενο Πάσχα στην Κέρκυρα και στη συνέχεια γράφω μέσα σε 10 σειρές μια περίληψη με τα κυριότερα σημεία που κατά τη γνώμη μου παρουσιάζονται στα δύο αυτά κείμενα (στο τετράδιο των Γλωσσικών μου Ασκήσεων).
Συμπληρώνω το φύλλο εργασίας μου και στη συνέχεια κάνω αυτοαξιολόγηση, σύμφωνα με τις προτεινόμενες απαντήσεις που σας έχω στείλει.
Τέλος, στέλνω για αξιολόγηση τις απαντήσεις των κουκκίδων και την περίληψή μου. Το φύλλο αξιολόγησης δεν το στέλνω, αφού έχω κάνει την αυτοαξιολόγησή μου εγώ ο ίδιος, σύμφωνα με τις προτεινόμενες απαντήσεις που μου έχουν δοθεί.
Με πολλή αγάπη
Η Δασκάλα σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου